עונת המלפפונים

עסקים רבים מכנים את הקיץ "עונת המלפפונים"

אני לא.

 

לעסקים שאני מלווה, אני אומרת לנצל את הזמן  לבניה ורענון של התשתיות של העסק.

כמה דוגמאות מומלצות:

✅שדרוג הנכסים דיגיטליים – אתר, דפי נחיתה, רשימות תפוצה, עמודים ברשתות החברתיות

✅כניסה לרשת חברתית חדשה

✅התמקצעות – הרבה זמן רציתם ללמוד משהו חדש שקשור לעסק ולא הספקתם? זה זמן מעולה להתפתחות!

✅לעבור על תהליכי עבודה ונהלים ולרענן או לכתוב אותם אם אין כאלה

✅לעבור על משפכי השיווק, לדייק ולתכנן פעולות עתידיות

✅לבנות או לרענן גאנט שיווק

✅להכין חומרים שיווקיים

✅לחזור ללקוחות עבר או ללידים שהזנחנו עם מכירה חוזרת או UpSale

✅לתכנן מבצעים חדשים / שרותים חדשים

✅לתכנן מתנות לחגים

 

 

אלו רק כמה דוגמאות… לכל עסק כדאי לבחור את הפעולות המתאימות לו.

מה אתם הולכים ליישם אצלכם בעסק?

בלה זהבי

בלה זהבי

אוהב את המאמר הזה? שתף אותו עכשיו:

דילוג לתוכן